بلومبرگ: نسل جديد مك‌بوك اير با طراحي كوچكتر و پشتيباني از مگ‌سيف معرفي مي‌شود

 






نسل جديد مك بوك اير اپل احتمالا اواخر سال جاري ميلادي يا اوايل 2022 با طراحي نازك‌تر، بدنه سبك‌تر و پشتيباني از شارژ مگ‌سيف به بازار عرضه مي‌شود.

براساس آخرين گزارش منتشر شده از سوي «بلومبرگ»، مك بوك اير جديد به دليل كوچكتر شدن حاشيه‌هاي نمايشگر 13 اينچي، احتمالا ابعاد كوچكتري نسبت به مدل‌هاي فعلي خواهد داشت و از دو پورت USB 4 بهره خواهد برد.

به علاوه به نظر مي‌رسد اپل قصد دارد دستگاه جديد را با نسل بعدي پردازنده‌هاي مبتني بر آرم به بازار عرضه كند. در گزارش بلومبرگ به اين موضوع اشاره شده كه مك بوك اير بازطراحي شده با سيستم شارژ مغناطيسي اپل موسوم به MagSafe در دسترس كاربران قرار خواهد گرفت.

بلومبرگ پيشتر نيز گفته بود كه مك بوك پرو نيز با نسخه بروز شده مگ سيف رونمايي خواهد شد كه طراحي مشابه نسخه فعلي دارد. به نظر مي‌رسد اپل با وجودي كه قبلا قصد داشت نسخه 15 اينچي و بزرگتر مك بوك اير را نيز به بازار عرضه كند؛ اما از اين تصميم صرف نظر كرده است.

اين خبر در حالي منتشر مي‌شود كه اواسط دي‌ماه، يكي از افراد آگاه در صنعت تكنولوژي مدعي شده بود كه اپل به زودي از پردازنده اپل سيليكون جديد با 12 هسته براي مك‌ها رونمايي مي‌كند كه احتمالاً مك بوك پرو جديد به آن مجهز مي‌شود.

گزارش‌هاي قبلي حاكي از آن است كه اپل در سه ماهه دوم سال 2021 از دو مدل مك بوك پرو جديد در سايز 14.1 و 16 اينچ مجهز به پردازنده اپل سيليكون رونمايي مي‌كند. اين احتمال وجود دارد كه دو لپ‌تاپ جديد به پردازنده 12 هسته‌اي جديد مجهز خواهند شد.

از سوي ديگر «مينگ-چي كو» تحليلگر اپل دو ماه قبل پيش بيني كرده بود كه اپل ميزان عرضه مك بوك‌هاي خود را طي سه سال آينده 100 درصد افزايش مي‌دهد. وي در گزارش خود به اين موضوع اشاره كرده بود كه اپل سفارش‌ نمايشگر ميني LED‌ را براي سال 2021 در حدود 350 درصد و براي سال 2022 در حدود 450 درصد افزايش مي‌‌دهد.


منبع :digiato.com
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.