توضيحات و نقد و بررسي هندزفري 1More


1More از روش سنتي خود براي بسته بندي استفاده كرده است - يك جعبه غني از تصوير با طرح هاي گوشي و قاب آن. اين جعبه داراي هدفون ، كيف محافظ ، دو مجموعه سر گوش در سه اندازه است (يك مجموعه در سيليكون سياه ، ديگري در سيليكون سياه و قرمز با تراكم دوگانه) ، يك مجموعه حلقه گوش در سه اندازه ، يك USB به كابل USB-C و يك كيف پارچه اي. مثل هميشه يك مجموعه لوازم جانبي كاملاً كامل است.
ANC 1More True Wireless همچنان طراحي "قرص" را كه براي اولين بار در Stylish TWS ديديم ، ادامه مي دهد ، با اين تفاوت كه اكنون بزرگتر ، براق تر و داراي ظاهري فيبر كربني است. آنها بسيار پيچيده به نظر مي رسند ، در عين سادگي. اين يك پيروزي بزرگ در طراحي 1More است زيرا True Wireless ANC بدون اينكه بيش از حد بزرگ جلوه كند ، زيبا به نظر مي رسد.
صفحات جلو با بافتي شبيه الياف كربن پوشانده شده اند ، سوراخي با يك مشبك قرمز و يك LED وضعيت پوشانده شده است. در يك طرف آن يك دكمه فيزيكي براي كنترل ميزان صدا ، پخش و غيره وجود دارد. در همان سمت ، دو پايه فلزي وجود دارد: آنها احتمالاً سنسورهايي هستند كه به گوشي ها اجازه مي دهند بفهمند شما از آنها استفاده مي كنيد يا نه. در طرف رو به گوش شما ، سه پايه فلزي براي شارژ باتري و نازل قرار دارد كه توسط يك حلقه سيليكوني پوشانده شده تا به هدفون كمك كند تا در جاي خود بماند (و اين واقعاً مفيد است ، زيرا من در هنگام استفاده از گوشي هرگز از گوشي جدا نمي شدم) .
آنها به خوبي مونتاژ و سبك هستند ، از پلاستيكي استفاده مي شود كه به اندازه كافي مقاوم و مقاوم به نظر مي رسد تا در برابر ساعتهاي زيادي از استفاده مقاومت كند.
يافتن تناسب مناسب براي من مسئله ساز شد. برخلاف بسياري از گوشي هاي ديگر ، ANC 1More True Wireless به دليل شكل عجيب و غريب ، نياز به قرار دادن عميق ، حتي با نوك كف دارد. لبه هاي سر نيز از نظر تناسب بسيار متفاوت هستند و من مجبور شدم تقريباً همه آنها را امتحان كنم تا درنهايت با بزرگترين ها در مجموعه چگالي دو طرفه برطرف شوم. اين نيز ثابت كرد كه چالش برانگيز است زيرا يك تناسب اشتباه مانع از تأثيرگذاري ANC مي شود. اين قطعاً همان چيزي نيست كه من دوست دارم در اين نوع گوشي ها ببينم زيرا استفاده از ANC بسيار دشوارتر است. پس از پيدا كردن موقعيت مناسب ، True Wireless ANC در واقع راحت بود.
انزواي غيرفعال هر گوشه اي را كه امتحان كردم نزديك به صفر است ، حتي نكاتي از كف را كه مي دانستم در انزوا خوب است (با استفاده از آنها روي گوشي هاي ديگر). اين يك مسئله است زيرا تقريباً تفاوتي بين استفاده از هدفون و عدم وجود آن وجود ندارد ، بنابراين باعث مي شود كه لغو سر و صدا كمتر موثر باشد. اين در واقع بخشي از دليل اين امر است كه ANC True Wireless در حذف نويز پس زمينه به اندازه ممكن نيست.
اسكله مورد از بهترين مواردي است كه من ديده ام: نسبتاً بزرگ است ، اما هنوز هم به قدري كوچك است كه به راحتي جيب مي زند. از فلز ساخته شده است ، احتمالاً آلومينيوم ، صاف و با حداقل درز درب. يك پايه لاستيكي وجود دارد كه از ليز خوردن آن جلوگيري مي كند و تمام اطلاعات مختلف نظارتي را روي آن چاپ كرده است. قسمت داخلي آن از پلاستيك ساخته شده است و يك دكمه براي فعال كردن وضعيت LED وجود دارد (كه به رنگ سبز ، نارنجي و قرمز مي درخشد و تصور تقريبي از شارژ باتري باقي مانده را به شما مي دهد). پشت آن داراي يك پورت USB Type-C براي شارژ آن است.
دقيقاً مانند اكثر گوشي هاي بي سيم ديگر توسط 1More ، True Wireless ANC نمونه خوبي از كدك ها را شامل مي شود كه شامل SBC ، AAC و aptX است. اين ، به همراه بلوتوث 5.0 و فناوري TWS + Qualcomm ، اتصال كاملاً مستقيمي را به True Wireless ANC مي دهد.
دو بار ضربه زدن روي صفحه ANC را قادر مي سازد و سپس از حالت هاي مختلف عبور مي كند: وقتي ANC فعال باشد ، با ضربه زدن روي دو بار اضافي باعث مي شود كه به حالت ANC سبك تر ، سپس به حالت "pass-through" و سپس به غيرفعال كردن ANC برويد. ويژگي. با اين كار دكمه هاي فيزيكي صدا (يك كليك) ، كنترل پخش (دو كليك) و دستيارهاي صوتي (سه كليك) باقي مي مانند. همچنين يك ويژگي شسته و رفته وجود دارد كه اگر يكي از گوشي ها را بيرون بياوريد به طور خودكار پخش را متوقف مي كند براي از سرگيري پخش بايد برنامه 1More را نصب كنيد.
يافتن نكات مناسب براي دستيابي به يك تجربه خوب حذف نويز اساسي است. در مورد من ، من فهميدم كه بسياري از نكات ارائه شده توسط 1More بي نتيجه بودند زيرا من نتوانستم مهر و موم خوبي با هيچ يك از آنها بدست آورم ، در نتيجه صدا نشت مي كند - چيزي كه منجر به يك سردرد بزرگ مي شود. با استفاده از نكات مربوط به كف نتايج بهتري گرفتم ، اما هنوز هم برخي از هشدارها وجود دارد: يكي بايد مخصوصاً در تناسب اندام دقت كند تا نتايج خوبي بدست آورد.
من ANC 1More True Wireless را در هواپيما آزمايش كردم و متوجه شدم كه حالت اول ، كه قوي ترين است ، در لغو نويز با فركانس پايين موثر است اما فركانس هاي ميان رده را لغو نمي كند ، بنابراين شما را با يك صداي خش خش ثابت نگه مي داريد - سر و صداي ايجاد شده توسط موتورهاي هواپيما بدون سر و صدا با فركانس پايين. و اين كاملا خسته كننده و سردرد آور است. اين اتفاق مي افتد زيرا ANC True Wireless انزواي منفعلي را ارائه مي دهد ، و اين همان چيزي است كه فرد را از صداهاي بالاتر محافظت مي كند. هنگام آزمايش آنها بر روي لوله لندن ، نتايج بهتري داشتم ، تقريباً غوغاي قطار از بين مي رفت اما با اعلاميه هاي عمومي و مردم چت هنوز قابل شنيدن است. در يك ميخانه تجربه منفي بود ، زيرا صداي مشتري به هيچ وجه توسط گوشي لغو نمي شد و بنابراين مجبور شدم ميزان صدا را افزايش دهم.
حالت دوم در لغو باس كمتر مثر است ، بنابراين صداي متعادل تري براي شما ايجاد مي كند كه با اين وجود صداي موتور را از بين نمي برد - فقط كمي آن را كاهش مي دهد. آخرين حالت به اصطلاح "عبور از طريق" است كه صداها را از خارج گرفته و آنها را پخش مي كند ، به طور موثر آنها را تقويت و شفاف تر مي كند. اين امر به ويژه اگر در حال صحبت با شخصي در وضعيت پر سر و صدا هستيد بسيار مفيد است.
هنگام فعال كردن صدا براي از بين بردن سر و صدا در محيط هاي نسبتاً ساكت ، مي توانيد به وضوح صداي وزوز و صداي خش خش را بشنويد ، تقريباً مثل اينكه نسيم مداوم باشد. اين صداها باعث خستگي مي شوند و باعث مي شوند استفاده از نويز براي كاهش صدا در محيط هاي ساكت توصيه نشود.
حداقل در دستگاه هاي اندرويدي ميزان كنترل صدا به مقدار كافي همراه با منبع است ، بنابراين اگر تلفن هوشمند شما كنترل صدا را ضعيف كرده است (يعني تفاوت زيادي بين مراحل صدا) ، نمي توانيد روي تنظيمات بهتر گوشي خود حساب كنيد - كه در من يك فرصت از دست دادن است چشم ها.
ميكروفون به خوبي كار مي كند ، اما در طرف ديگر تماس ، مردم هميشه صداي من را به عنوان دور و نه هميشه واضح مي شنوند. بيرون آوردن يك گوش از گوش من و نگه داشتن آن در جلوي دهان مسئله را برطرف مي كند ، حتي اگر اين بدان معني باشد كه يك دست به جاي كار ديگري مشغول انجام اين كار خواهد بود.
عمر باتري بدون لغو نويز خوب است ، زيرا مصرف آنها به حدود 5 ساعت مي رسد ، اما با از بين بردن سر و صدا به حدود سه ساعت و نيم كاهش مي يابد. با توجه به اينكه كيف شارژ كمي بيشتر از دو بار شارژ اضافي در اختيار شما قرار مي دهد ، ما در حال بررسي عمر باتري نسبتاً كم (حدود 10 ساعت با حذف صدا) هستيم. اين كيس از شارژ بي سيم با استاندارد Qi پشتيباني مي كند. من آن را آزمايش كردم و كاملاً خوب كار مي كند ، بدون اينكه حتي به طور قابل توجهي كندتر از گزينه سيم باشد. افسوس كه باتري هر دو گوشي و كيس همچنان كه روزها از آنها استفاده نمي كنيد شارژدهي خود را از دست مي دهند ، بنابراين اگر چند هفته از اين گوشي ها استفاده نكنيد مي توانيد آنها را كاملاً خالي كنيد.
صدا و مشخصات 1More True Wireless ANC
من 1More True Wireless ANC را با استفاده از تلفن هاي هوشمند FiiO M9 ، HiBy R5 و Honor 9 آزمايش كردم. پرونده هاي همه آنها يكسان بود و بيشتر آنها با رزولوشن استاندارد از FLAC تشكيل شده بودند.
ANC 1More True Wireless از تنظيمات امضاي شركت ، كه به لهجه باس اجباري است ، برخوردار نيست ، اما امضايي است كه توسط قله هايي در منطقه سه برابر آزار داده شده و آن را نازك و سوراخ مي كند.
اگر باس به طور كامل از بين نرود ، كمي با تاكيد به نظر مي رسد. بيشتر در منطقه باس متمركز است و عمق زيادي ندارد ، همانطور كه انتظار مي رود. بسيار راحت است ، اما نه خيلي دقيق و نه لايه لايه.
به نظر مي رسد ميدرنج فرورفتگي دارد و تا حد زيادي تحت تأثير سه گانه است ، زيرا به نظر نازك و كمبود جسم مي رسد. تا حدودي تأكيد زيادي روي ناحيه فوقاني وجود دارد كه باعث برجسته شدن آوازهاي زنانه مي شود اما همچنين باعث مي شود صداها به طور كلي فرياد زده و فاقد بدن باشند. جزئيات مناسبي وجود دارد ، اما از لحاظ جسمي زياد نيست.
افسوس كه برخي از ناراحتي ها ناشي از قله هاي منطقه سه گانه است. به نظر مي رسد اين قله ها در نواحي پايين و مياني سه گانه متمركز شده اند و تأكيد بسيار زيادي به آنها مي دهد كه باعث خستگي و ناراحتي مي شود. آنها تهاجمي هستند و مانع از افزايش صدا در آستانه (بسيار كم!) مي شوند ، زيرا سنج ها سوراخ كننده به نظر مي رسند. علاوه بر اين ، سطح جزئيات محدود است و به نظر مي رسد گسترش محدودي وجود دارد. حتي آهنگ هاي باس سنگين مانند Celtic Frost’s Progeny به دليل وجود سنج ها نازك و سوراخ كننده به نظر مي رسند. اين بزرگترين نقطه درد True Wireless ANC و موردي است كه نياز به رفع سريع آن دارد.
با روشن شدن نسخه اوليه سيستم عامل ، حالت ANC باعث تغيير صدا به طور كامل شد ، تا جايي كه ديگر قابل تشخيص نبود - باس غالب غير قابل تحمل شد و همه چيز را خفه كرد. تجديد نظرات ميان افزار جديد اين تغيير را ايجاد كرده و ANC را تحت تأثير قرار مي دهد تا تنظيمات را به روشهاي جزئي تحت تأثير قرار دهد ، بنابراين يك تحول مثبت در اين زمينه وجود دارد.

 

منبع :soundphilereview.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.